Třídní program „Včelek“vcelickyi

UČITELKY – Dana Hercíková a Eliška Havlová

Hlavním posláním naší třídy je příprava dětí na život, u předškolních dětí na vstup do základní školy. Učíme děti samostatnosti, rozhodování v různých situacích, schopnost poradit si s problémem či úkolem. Bereme ohled na individuální potřeby a povahové rysy dětí. Budujeme důvěru mezi dětmi a učitelkami a podporujeme přátelství mezi dětmi.

Těšíme se z úspěchů a radosti dětí.

Nabízíme různé činnosti a akce pro děti i jejich rodiče. Chceme, aby se dětem ve školce líbilo a chodily k nám rádi.

Komunikujeme s rodiči a spolupracujeme se základní školou v Přepeřích.

Vycházíme z rámcového vzdělávacího programu. Naše heslo je: „Chceš-li přítele – buď přítelem“

 

Jak jde den ve školce

V MŠ i v naší třídě Včelek dodržujeme určitý režim dne, který je pro děti velmi důležitý. Podle současné aktuální situace je možné tento režim pozměnit a přizpůsobit aktuální situaci:

REŽIM DNE:

  • 6,15 – 7,00 spontánní hra, skupinové činnosti, individuální činnosti (spojené aktivity s mladšími dětmi ze třídy Sluníček)
  • 7,00 – 8,45 spontánní činnosti (námětové, konstruktivní, didaktické, pracovní, hudební, výtvarné atd.), individuální, skupinová i frontální práce s dětmi, pohybové aktivity (samostatně po třídách)
  • 8,45 – 9,00 hygiena, svačina
  • 9,00 – 9,25 spontánní činnosti (námětové, konstruktivní, didaktické, pracovní, hudební, výtvarné atd.), individuální, skupinová i frontální práce s dětmi, pohybové aktivity – ve středu (samostatně po třídách)
  • 9,25 – 11,25 příprava na pobyt venku, pobyt venku
  • 11,25 – 11,50 hygiena, oběd
  • 11,35 – 12,50 (13,30) odpočinek dětí dle jejich individuální potřeby, klidové aktivity s postupným vstáváním dle potřeb dětí, individuální práce s dětmi, příprava na školu
  • 13,30 – 14,00 spontánní a skupinové hry dětí, pokračování v započatých dopoledních aktivitách, individuální plánované činnosti (aktivity rozdělené ve třídách)
  • 14,00 – 14,15 hygiena, odpolední svačina
  • 14,15 – 15,30 spontánní a skupinové hry dětí, pokračování v započatých dopoledních aktivitách, individuální plánované činnosti ve třídě nebo na školní zahradě (aktivity rozdělené ve třídách)
  • 15,30 – 16,15 spontánní hra, skupinové činnosti, individuální činnosti (spojené aktivity s mladšími dětmi ze třídy Sluníček a Kuřátek)